7. kolo

16.05.2011 19:30

Pirelli - V.S.P.S.V.S. 2:2

V tomto kole jsme hráli na pro nás velmi sampatickém hřišti Mikulova a opět jsme zde neprohráli! Podle předem došlých omluvenek a výčtu zraněných bylo jasné že se nás opět nesejde moc, a nakonec to dopadlo přesně tak jak to dopadnout muselo - šel jsem do brány abych alespoň doplnil počet našich hráčů na potřebných 6, a jelo se jako už poněkolikáté bez střídání... Soupeřem nám bylo mužstvo zkratek, V.S.P.S.V.S., se kterým jsme se během mnoha let v Hanspaulce ještě nepotkali.
Jelikož jsme neměli lidi na střídání, hráli jsme od začátku obezřetně zezadu, ale každou vhodnou příležitost jsme využili k rychlému brejku. Soupeř nám ale nedal nic zadarmo a tak se hrálo poměrně svižně, Mára jedovkou těsně přestřelil bránu, já jsem chytil střelu k tyči, takže stále bylo skore beze změny. Jako první jsme ale "fasovali" my - při souboji o balon před vápnem malej Fanda reklamoval že dostal loktem do obličeje (což byla asi pravda, ale v Hanspaulce málokdo někdy někdo něco takového pískne), přestal hrát a soupeř ranou z hranice vápna poslal míč k tyčce na který jsem nedosáhl. To nás ještě víc nabudilo, rychlá výměna balonu po zemi (protože vzhledem k výškové převaze soupeře to nemělo cenu ani vzduchem hrát) párkrát přinesla i výhodu přečíslení, ale Ondra netrefil zblízka odkrytou branku. Když už do konce moc nezbývalo, kopali jsme po faulu kousek za vápnem trestňák, k němu se postavil Mára a pěknou střelou, která se odrazila od tyče, srovnal skore. A dokonce jsme se mohli těsně před koncem 1. poločasu ještě dostat do vedení, ale Frankie v nadějné šanci netrefil bránu.
Druhý poločas pokračoval podobně jako ten první, ač s málo lidmi, pořád jsme se snažili jít dopředu, ale vyloženou šanci jsme si nevypracovali. Soupeř na tom podobně, ale přece jen jsme udělali jednu chybku vzadu - zadák soupeře rychle rozehrál aut, k balonu už nestačil doskočit Ondra a tak se přihnal z levé strany útočník před vápno, šel jsem proti němu, ale dal balon ještě vedle sebe spoluhráči a na jeho střelu jsem neměl šanci dosáhnout... 1:2. Stále ještě zbývalo do konce dost času, prohrát jsme nechtěli a tak jsme to trochu otevřeli s vírou že se snad něco ujme. To se i podařilo, Jery dostal dobrou přihrávku před vápno, uděl kličku golmanovi a i když se stačilo seběhnout a blokovat jeho střelu hned několik lidí, jeho střela si místečko do sítě udělala. Ještě ale nebyl konec, soupeř se hnal za vítězstvím a my už počítali poslední zbytky sil. O cenný bodík jsme nakonec mohli i přijít, dvakrát se přede mně prodrali samotní útočníci soupeře, ale nejspíš při mně stáli všichni svatí, obě střely jsem dokázal zlikvidovat. Minutu před koncem se ještě při centru v našem vápně trochu opřel Frankie do robustního útočníka hostí (čímž ho ale "poslal" přímo na mně a já po kotrmelci skončil až za brankovou lajnou :-) ) který se vehementně dožadoval penalty, to už ale na stavu nic nezměnilo.
Hodnocení z lajny: vzhledem k průběhu zápasu spravedlivá remíza a pro nás cenný bodík který nám zřejmě zajistil i pro další sezonu setrvání v této soutěži.

 

 

Sestava Pirelli: 

Góly:
Karty:
Zápis rozhodčího: 

Nejlepší podle rozhodčího: